2012. június 25., hétfő

I can't resist....

Pár napja egy számomra igen kedves ember feltette nekem azt a kérdést, hogy unom-e már az amerikai kaját?!
Nem, nem unom (2 hét távlatából még nem, de azért egy jóféle pörköltet nem utasítanék vissza). Amúgy is ígértem egy kajás bejegyzést, hát íme.
A dining hall-ban egyszerre 250-270 ember tud enni (nem számoltam meg pontosan, pedig lenne rá lehetőség ugyebár. :P). Két salátabár és két melegételes pult van most, hogy teljes üzemmel megy a konyha.
A reggelinél müzli mindig van, emellett friss gyümölcs, valamint joghurt az állandó, és meleg kaja is jut mindig, ami pedig változó. Meleg kaja: toastkenyér, rántotta (hófehér a tojás héjja, láttam a konyhán, wáá, miből jöhetett az ki???!!), hamburger féle zsemle és benne tükörtojás sajttal, kis kolbászkák (érdekes, borsos íze van, finom), gofri, palacsinta (az a jó vastag, nyamm). Na, és kiegészítésnek van mindig mogyoróvajas/napraforgómagvajas szendvics lekvárral (imádom!). A főnöknek köszönhetően 4 féle kávé (mogyorós, vaníliás, meg két másik, ami ilyen erősebb kávé), forrócsoki, limonádé/narancslé/almalé/punch (undorítóan édes és megfogja a szádat, piros leszel tőle, fú, nem szeretem), hideg napokon, mint ma, külön forrócsoki. Mindent jegezni kell természetesen. Mióta itt vagyok egyszer volt gofri eperöntettel, azt tartottam értelmesnek lefényképezni, mert egyszerűen iszonyatosan finom volt. Gofri, eperöntet, csokiöntet, tejszínhab, juharszirup (nem annyira nagy szám szerintem, érdemes kipróbálni, de nem lesz a kedvencem!). Jöjjön tehát a kép (kiegészítés, egy banán):
Ebédre a kávé kimarad (jó is, mert kezdek lassan rászokni. :D), viszont  a fent említett italok vannak, víz jéggel. :) Furcsa, hogy ebédre nem esznek nagyon "tartalmas" kajákat, inkább szendvicseket, amire van egy külön fridge, ott kell állni, ha oda vagy beosztva és amit kérnek, azt kell kiadni (szintén négy féle sajt, pulyka, szalámi, sült marhahús, tojássaláta, tonhalsaláta), kenyerek is vannak, odafigyelnek az egészséges életmódra. :P Ebédre szokott lenni salátabár, nem sorolom fel, hogy mennyi minden van benne, inkább csatolok képet! :)) Meg ilynkor van a hamburger, hot dog. (A következő képeken az említett dolgok vannak, de nem az én ebédem, hanem a fiúktól kértem kölcsön, illusztráció gyanánt!)
Na, a vacsi az már komolyabb dolog, akkor mindig van meleg étel, többféle. Nagyon szeretik a bolognait meg a chicken nuggetset, az szinte mindig van. A krumplit is sokféle módon készítik, az  a kedvencem, mikor megfőzik héjjában a krumplit és utána összetörik, tesznek bele tejszínt és ilyen krémes lesz, nem tudom, nekem ízlik. :) Ja, és van ilyen isteni finom kis cipójuk, meg baguette, hát az is mindegyik nagyon finom!!! Gyümölcs is van vacsorára, barack, körte, alma, szilva. Kicsit fura, hogy némelyiknek kb semmi íze nincs, de hát ilyen ez a világ, otthon is kapni ilyen dolgokat. A szilvát és a barackot viszont nagyon szeretem.
Most egyelőre ennyi, még bírom is. :) További képeket este szándékozom feltölteni, mert day off-om van, aztán szórakozni is szeretnék! :)

Puszi mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése