2012. július 3., kedd

Kedves Mindenki,

Először is ne haragudjatok, hogy ilyen sokáig nem jelentkeztem, de tulajdonképpen, mióta megjöttek a gyerekek, nem sok minden történt. Ezért vártam meg a tegnapot, amikor ismét az áhított day off volt, legalább tudok arról írni. :D
Kezdem inkább az elmaradásaimmal. Szombaton volt egy hete, hogy megjöttek a gyerekek. Azt kell mondanom, hogy végülis eloszlik a tábor területén 450 gyerek. Sokat esznek, az tény. :D 
A másik eléggé important információ, hogy múlt héten elfogyott a táborban a víz. (LoL!) Az úgy volt, hogy egyik este a zuhanyzóból olyan furán jött a víz, úgy sehogy. Másnap a szeretett reggeli bemondós bácsi mondta, hogy kifogyott a víz abból a tározóból, ahonnan eddig (64 éve) nyerték a vizet. És amennyit visszatöltődik este, annál sokkal többet használunk el naponta, szóval ne nagyon terítsünk tányérokat, használjunk papírt (kár, hogy előtte való nap örvendeztek azon, hogy eco-friendly-k vagyunk), mert most nincs víz elmosogatni. Aztán a táborigazgató beparázott és rendelt annyi vizet, hogy 3 évig is elég lesz. :) Nem tudom meddig lesz ez még így... Nem baj, addig örvendés lesz, mert legalább nincs sok meló. :D
Kerítettek egy új nanny-t, aki úgy volt, hogy ő lesz majd a gyerekekkel egész nap délelőtt, mi meg majd a másik lánnyal felváltva segítünk be délután. Na, ez a nanny amerikai volt, hát nem is bírta egy napnál tovább, megmagyarázta nekünk a jogait és szépen le is pattant. :D Így kell ezt csinálni. Kár érte, mert szimpatikus volt. Az lett ennek a következménye, hogy rájöttek, hogy mégsem kéne egyedül szívni 4 gyerekkel, ezért felváltva leszünk velük két másik mexikói lánnyal és közösen. Jesssz... :D
Tegnapi nap történése, hogy day off-om volt. A többiekkel kitaláltuk, hogy elmegyünk az óceánpartra napozni, pancsolni egyet. Hampton Beach mellett döntöttünk, aztán hazafelé Portsmouth és Manchester (ami New Hampshire legnagyobb városa, azt mondták legalábbis). Reggel még a táborban reggeliztünk, aztán elindultunk a tábor kocsijával, majd közel két és fél órás út után megérkeztünk az óceánparta. Úgy voltam vele, hogy azért az érzésért/látványért megéri itt szívni néhány esetben. Igyekszem megosztani veletek:


Adtunk a swimsuit policynak is rendesen, ha már kiszabadultunk végre! Napozásra tökéletes volt az idő, viszont a víz annyira nagyon hideg volt, hogy én személy szerint csak a fotó kedvéért mentem be, azt is csak rövid időre, hullámban ugrálós képet sajna nem tudtam csinálni, így is náthás vagyok (van egy olyan megérzésem, hogy a remek időjárásnak köszönhetően. bezzeg a gyerekek minden koszt összeszednek, hideg tóban fürdenek etc, és nem lesz semmi bajuk, bezzeg nekem, jellemző.).

Aztán mindezek után egy új napszemüveggel gazdagodva elmentünk Portsmouthba, hogy megnézzük a kikötőt, meg ittunk egy bambit, mert volt, aki komoly alkoholelvonásban szenvedett már. Ezt a helyzetet nem tudom átérezni, mindenki tudja, hogy mennyi alkolholt iszom, de magát az elvonási tüneteket teljes mértékben átérzem. :D Csak, hogy a jól sikerült képeket megosszam veletek:

 
Amúgy meg ilyen a kikötő:

Nagyjából ennyi volt! Holnap 4th of July, kíváncsi vagyok milyen népünnep lesz, nagyon kíváncsi vagyok!

Jóéjt! :)

1 megjegyzés: